OVOCE A ZELENINA DO ŠKOL

divider

Cílem projektu Ovoce a zelenina do škol je především zvýšení obliby produktů z ovoce a zeleniny u dětí, přispění k jejich trvalému zvýšení v každodenní výživě a celkové zlepšení zdravotního stavu mladé populace. Podporou dotovaného ovoce a zeleniny do škol chceme bojovat za snížení epidemie dětské obezity a klesající spotřeby ovoce a zeleniny.
V rámci tohoto projektu mají žáci 1. stupně ZŠ nárok až na 4 ks ovoce nebo zeleniny na měsíc zcela ZDARMA. Většinou se jedná o sezónní ovoce nebo zeleninu: hrušky, jablka, mandarinky, banány, mrkev, papriku, rajčata, balené 100% ovocné a zeleninové šťávy a podobně. Produkty neobsahují přidaný cukr, sůl, tuky, sladidla a konzervanty. Dovozce také garantuje původ výrobků – více jak 50% pochází z České republiky.

ŠKOLNÍ MLÉKO

divider

Cílem projektu Školní mléko je podpora zdravé výživy a zvýšení spotřeby mléka a mléčných výrobků. V rámci tohoto projektu mají naši žáci nárok na neochucené mléčné svačinky, jako jsou jogurty, jogurtové nápoje, žervé, plátkové sýry, Cottage, bezlaktózové výrobky a mnoho dalších produktů. Oba projekty Ovoce do škol a Školní mléko mají za cíl zlepšit stravovací návyky dětí.

PROJEKT ŠABLONY PRACE II.

divider

Základní škola a Mateřská škola Prace u Brna získala podporu pro projekt z Operačního programu Výzkum, vývoj, vzdělávání s názvem Šablony Prace II, registrační číslo CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0014434. Díky projektu můžeme ve škole vytvořit pozici školní asistentky, zajistit dětem mimoškolní činnost v klubech a během projektových dní se věnovat komplexním tématům naší společnosti. Věříme, že projekt přispěje ke zkvalitnění vzdělávání na naší škole.

POSILUJME GRAMOTNOSTI A DOVEDNOSTI INOVATIVNĚ

divider

Projekt se zaměřuje na sociální a občanskou gramotnost a exekutivní dovednosti žáků ZŠ v Ústeckém, Jihomoravském a Olomouckém kraji. Akční výzkumy identifikují nedostatky v metodách získávání uvedených gramotností a dovedností, ověří stav na partnerských školách a po pilotní aplikaci inovativních metod (edukativní SW v designu počítačové hry s prezenčními úkoly v okolí školy) ověří účinnost a provede reflexi. Projekt zapojuje více než 60 % žáků ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí. Více informací ZDE.